Pomagamy tworzyć lepsze warunki codziennego życia
Praca firmy AN – SAWA opiera się na współpracy z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej oraz na pozytywnych relacjach między mieszkańcami administrowanych nieruchomości .
Firma AN – SAWA administrując budynkami dokłada wszelkich starań, aby zmniejszyć koszty utrzymania, jednocześnie podnosząc standardy życia mieszkańców i wartość rynkową nieruchomości.
Zespół współpracowników – dysponuje merytorycznym i praktycznym zasobem wiedzy z zakresu: budownictwa, planowania i gospodarowania środkami finansowymi, które gwarantują sprawną, czytelną i wymierną obsługą potrzeb nieruchomości.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Współpracujemy z sprawdzonymi, rzetelnymi firmami zewnętrznymi. Uzyskujemy rabaty, proponujemy rozwiązania polegające na zmniejszeniu kosztów ogrzewania, kosztów energii elektrycznej.
Informujemy zarządy wspólnot mieszkaniowych o możliwościach uzyskania pomocy finansowej na termomodernizację budynku rewitalizację, przygotowujemy wnioski i załączniki.
Dużą wagę przykładamy do windykacji należności włącznie z przygotowaniem pozwu do sądu w trybie nakazowym i skierowaniem wniosku do komornika o egzekucję należności. Współpracujemy na bieżąco z Komornikiem, z Kancelarią Prawną, radcą prawnym.
Opracowujemy wieloletni plan zarządzania nieruchomością wspólną zgodnie z preferencjami Wspólnoty.
Dokładamy wszelkich starań, aby prace remontowe i konserwacyjne wykonywane były zgodnie ze sztuką budowlaną, sprawujemy czynności kontrolne nad ich wykonaniem i odbiorem robót zleconych, w stosunku do pracowników, pracujących na rzecz wspólnoty mieszkaniowej.
Wykonawcy robót dobierani są przy współudziale Zarządu wspólnoty mieszkaniowej lub osób innych wskazanych przez Zarząd. Wybór oferenta uwzględnia najkorzystniejszy pod względem jakościowym i finansowym wybór firmy.
Zapewniamy wszelką pomoc techniczną w przypadku występujących awarii, w godzinach pracy biura, w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy i święta.
W przypadkach poważniejszych awarii zapewniamy ich likwidację w maksymalnie najkrótszym czasie.
Zgodnie z ustawą Prawo – budowlane przeprowadzamy obowiązkowe przeglądy roczne i pięcioletnie.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani współpracą lub uzyskaniem dodatkowych informacji proponujemy spotkanie w miejscu i w terminie wspólnie uzgodnionym
Zaufały nam Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych na terenie m.st. Warszawy, gdzie mamy główną filię naszej firmy.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
SIEDZIBA
ul. Płocka 50 lok. 65
01-173 Warszawa
Tel: (22) 632-11-15
e-mail: biuro@ansawa.pl
GODZINY PRACY
Wtorek – Piątek: 9.00-15.00
Click here to add your own text